9 Temmuz 2015 Perşembe

AŞKA SON BİR ŞANS - MARİE FORCE (The McCarthys of Gansett Island 3)


 Orjinal Adı : Ready For Love
Yazar : Marie Force
Sayfa : 336
Yayın evi : Novella Yayınları
Çeviri : Nilgün Birgül
Tür : Günümüz Aşk
Seri Sıralaması : 
3 - Aşka Son Bir Şans
4 - Aşka Tutunan Kalpler
*****
Owen gitarının tellerine dokunmaya devam etse de, şarkı söylemeyi kesti. O Luke Harris miydi? Bir kızla? Buraya son geldiğinden beri balık kavağa mı çıkmıştı?
Marinanın sessiz ve sakin bireyi Luke, gençlik aşkı Sydney in geçirdiği kazada, eşi ve çocuklarını kaybettikten sonra adaya döndüğünü biliyordu. Eskiden hep yaptığı gibi yine teknesini koya çekerek gizlice onu verandasında izler ama bilmediği şey Sydney'nin onu ilk andan beri fark etmiş olmasıdır. 
İkisi arasında yılar önce bitmiş olması gereken şeyler tekrar alevlenirken Sydney'nin atlatmaya çalıştığı trajik olaylarla da baş etmeleri gerekecektir. 
"Bileğin nasıl?"
 "İlaç verilene kadar feci ağrıyordu."
 "Ben sana bakarım," dedi, burnunu boynuna sokarak. "Bana ihtiyacın olduğu sürece yanında olacağım." Luke onu saran kollarını biraz daha sıktı. "İyileşmesinin kırk ya da elli yıl süreceğini söylüyorlar."
Öte yandan adada düğün telaşı vardır. Joe ve Janey'in düğünü tüm McCarthys ailesini bir araya toplayacaktır.
 Ummadık anda gelişen olaylar ve dördüncü kitabın habercisi, devamını merakla beklediğimiz konular. Bir bütün olarak harika bir kitap ve mükemmel bir seri. Ben kendi adıma çok sevdim diyebilirim ^^ 
Yeni yıla Marie Force kitabıyla girdim ve tüm sene okuyacağım demiştim. Gerçek oluyor sanırım *_* Dördüncü kitap elimde ve ben başlamak için sabırsızım. (:
Herkese Keyifli Günler.. ^^

Puanım:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder