24 Eylül 2015 Perşembe

Gerçekten Bayramlaşalım Mı??

Pek çok insan için harika bir kaçış olsa da ben bayramlarda seyranlarda atılan hazır resimleri, mesajları hiç sevmiyorum. Daha doğrusu samimi bulmuyorum. Laf olsun diye atılan hazır mesajlara karşıyım. O mesajlara birkaç örnek vereyim...



vs.. vs..

Bunlar yerine basitçe sana özel olduğunu düşündüren, yani gerçekten bayramını kutladığını hissettiren iki kelime, birkaç cümle bile daha güzel bence. 
Teknolojinin nimetleri diyerek insanlar kolaya kaçar oldu. Bul bir tane Afilli mesaj sonra tüm listene postala. Kutladın mı? Kutladın, daha ne olsun dimi ama? 
Sevmiyorum, sevemiyorum ben. -_- Bilmiyorum çoğu kişi hayırsızlıkla suçluyordur beni, ya da sadece bunu mu yazmış gibi triplere giriyordur. Ben buyum arkadaş. Hazır mesaj yollamıyorsam, bir resim bulup tüm listeme postalamıyorsam da, kendi cümlelerimle bir şeyler karalamışsam bil ki özelsin. Daha ne olsun. (:
İşte bende bunlara, bana o şekilde mesaj, resim atanlara aşağıda göreceğiniz şekilde cevap veriyorum bir suredir.

Kısa ve öz. Ayrıca eşit samimiyette :P Elden gelen bu kadar.

Reklamlara, filmlere konu olan replikle bitireyim yazımı. "Nerede o eski bayramlar!." Erkenden kalkar hazırlanır, babamın camiden dönmesini beklerdik. Sonra birde ailece resim çekilirdik. Yaşlısı, genci, çocuğu, büyüğü... Hep birlikte... 
Üst üste iki bayramı ailemsiz geçirdiğimden midir nedir bilmiyorum ama şu sıralar o bayramları daha çok özlüyorum. >_<

Herkes için musmutlu, içten ve samimi, kalıplara sıkıştırılmamış bir bayram olmasını dilerim.
Bayramımız Mübarek Olsun ^^



1 yorum:

  1. Ah çok haklısın. Bayramın kutlu, baklavan tatlı... Şaka şaka :D İyi bayramlar canım OBDmmm :* :)

    YanıtlaSil