15 Eylül 2015 Salı

AŞK YAĞMURU - JILL SHALVİS (Animal Magnetism, #1)

  Orjinal Adı : Animal Magnetism
Yazar : Jill Shalvis
Sayfa : 348
Yayın evi : Nemesis Kitap
Çeviri : Deniz Rukiyye Sakallı
Tür : Günümüz Aşk, Roman
*****
Okuduğu kitaba hemen yorum yazabilenlere çok imreniyorum ve kendime koca bir soru işareti hediye ediyorum. -_- Neden ben yapamıyorum? 
Bu kitabı aylar önce okudum. Hatta biraz daha zorlasam yıl olacak.(Çaktırmayın, Şuan da tekrar okuyor bile olabilirim O:) ) Bayıldığım harika detaylar vardı kitapta. Kızımızın hayvanlarla olan ilişkisi de öldüğüm kısımlardan sadece biriydi. *_* Yazarın anlatımını da çok sevdim. ^^ Okumak için sabırsız olduğum birkaç kitabı daha var. *_* 
Brady Miller hayatını, savaş meydanlarında, arkasında bıraktığı bir şey olmadığını bilerek cesurca savaşarak yaşamaya alışmış kiralık bir askerdir. Birlikte büyüdüğü ve kardeşleri olarak gördüğü Adam ve Dell onu sürekli yanlarına, Sunshine kasabasına davet ederler. O her defasında reddeder. Ta ki onlar hayır diyemeyeceği bir teklif sununcaya kadar. Bell 47 onun için atılan bir yemdir. Bu koca kuş, onun zayıf noktalarından biridir. Brady'nin karşı koyamayacağını biliyorlardır.  Kısa süreliğine gelmeye karar verdiği bu küçük kasabada Brady'nin arabasına arkadan toslayan biri, aracında sayısız garip hayvan olan bir kadın sayesinde tüm planları altüst olur. Ortama ve hayvan barınağının sahibi olan Lilah'ın tahmin edemediği davranışlarına alışmaya çalışırken kendini fena halde kaptırdığının farkında değildir. 

"Çünkü seninle aşka düşebilirim, Lilah. Öyle sert ve derin düşerim ki bir daha asla gün yüzüne çıkmak istemeyebilirim."
Lilah zorlukla nefes alıyordu. " Bunun nesi yanlış?"
"Boğulabiliriz!."

Peki bu aşk, gitmeye alışmış bir askeri kalmaya ve pembe panjurlu bir evde yaşamaya ikna edebilecek midir? :D

Herkese Keyifli Günler ^^  
Puanım:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder