13 Ağustos 2015 Perşembe

YAKUT KIRMIZI - KERSTIN GIER (Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer 1)

Orjinal Adı : Rubinrot - Liebe Geth Durch Alle Zeiten
Yazar : Kerstin Gier
Sayfa : 350
Yayın evi : Pegasus Yayınları
Çeviri : Firuzan Gürbüz
Tür : Fantastik, Aşk, Macera
Seri : 
1 - Yakut Kırmızı
2 - Safir Mavi
3 - Zümrüt Yeşil
*****
Uzun suredir alışveriş sitelerindeki tüm listelerimde, sepetlerim de olan, Gördüğüm her yerde girdiğim her kitapçıda el sürüp hasret giderdiğim serime sonunda bir sahafta kavuşmak nasip oldu.  *_*
Ben almak için ölürken birileri onu ikinci ele vermiş O.o Hemde hiç okunmamış gibi. Sahaf abinin dediğine göre, (dedikoduyu hiç sevmem O:) ) kızın birine doğum günü hediyesi olarak gelmiş ama o istemediği için, okumadan getirmiş bırakmış. Lagnn nasılll didim. Nasıl kıymış. :O Ama kıymasaydı ben alamayacaktım tabisi. O yüzden kız arkadaşımıza buradan coşkulu teşekkürlerimi yolluyorum. :*
Neyse efenim, kitaplarıma kavuşmuş olmanın mutluluğuyla hemen ilk kitaba başladım.. Ve Kısa surede bitti. :( Nasıl okudum, ne zaman bitti anlamadım. 
Konu çok güzeldi. Etkileyici ve heyecanlı ama diziler gibi de tam yerinde bitti. İkinci kitabi merak etmemiz için birçok gizem ve ucu açık konu vardı. Çozüm olarak hemen safir maviye başlamamı öneriyorum kendime :D 

" Sen hazırsan, bende hazırım. "

Gwendolyn, tüm tuhaflıkları ve ailesinden olan farklılıklarıyla on altı yaşında bir lise öğrencisidir. Kuzeninin miras aldığı harika! gen sayesinde zamanda ilk sıçramasını yapmasını bekleyen heyecanlı aile üyelerinin, onu ise yaramaz biri olarak görüyor olamaları umurunda bile değildir. Ta ki o gün, baş dönmesi artık dayanamadığı bir noktaya geldiğinde, kendisini geçmişte buluncaya kadar. Sadece birkaç dakikalık bir şey olsa da gerçeği fark etmiştir. Aile büyükleri bir hata yapmıştır. Çünkü zaman yolcusu olan kuzeni değil kendisidir. Birkaç sıçramanın ardından arkadaşı Leslie nin zoruyla durumu annesine söyler. Annesi ise olmamasını umduğu şeyin başına geldiğini öğrenince kızını hemen mabede, Kronografın olduğu yere götürür. 
Doğumundan itibaren aldığı eğitimin boşuna olduğunu öğrenen Charlotte ise bu armağanın kendisi yerine kuzeni Gwendolyn de olmasına karşı isyanlardadır. Öte yandan annesinin yüzünden hiçbir şey bilmeden büyüyen Gwendolyn olanlara tamamen hazırlıksızdır ve öğrenmesi gereken milyonlarca şey vardır. Yol arkadaşı olan Elmas yani Gideon, ayaklı kütüphane olmanın dışında fazlasıyla da kendini beğenmiştir. İkili, muhafızlar tarafından verilen görev için geçmişe giderken her defasında biraz daha yakınlaşmaktan kaçamayacaklardır. Bu sırada görevi tamamlamanın yanı sıra, kronografla ortadan kaybolan kuzeninin gizemini çözme isteği dayanılmaz bir hal alacaktır. 
"Zaman, çatlaklardan oluşan lanetli kader parçacıkları, düzeltmek için dünyaya geldiğim."
William Shakespeare
Neredeyse tüm kitabı bir kere de anlatacak olmamı bir yana bırakırsak, gözüme yinede eksik gelen bir yorum oldu. Anlatmaya doyamamak bu olsa gerek :D 
 Kitabı sevdim. Konuyu sevdim. Aralara serpiştirilmiş sözleri sevdim. Ben bu aşkla serinin devamını okuduktan sonra tekrar başa sarabilirim. ^^
Herkese Keyifli Günler (:





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder