18 Ağustos 2015 Salı

TEKLİF - EMILY SNOW

Orjinal Adı : Devoured
Yazar : Emily Snow
Sayfa : 303
Yayın evi : Novella Yayınları
Çeviri : Gülfem Çırak
Tür : Günümüz Aşk
*****
Bu yorumu sil baştan ikinci kez yazışım. İlk defasında olaya çok farklı bir yönden baktığımı fark ettim. Kitabı okuyanlar olarak sizde bir şeyler eksik gibi hissettiyseniz bendensiniz demektir. 
Yazarın daha önce de Medcezir (-ki yorumuma Buradan! ulaşabilirsiniz) kitabını okumuş ve çokta beğenmiştim. 
Teklif ise çok eksik yarım, ne bileyim böyle atlanarak yazılmış gibi geldi. Hep bir şeylerin eksikliğinden yakındım. Sayfalar çabucak akıp bitse de yeterli değildi sanki. Kitabın konusu birazcık klişelere dayalı. Özellikle şu sıralar TV dizilerinin en sevdiği konu olan, anlaşmalara dayanan bir birliktelik.  Yazarın kalemiyle farklı ve onlardan çok daha güzel olabilir dedim ve heyecanla okumaya başladım. Hatta kitap elime geçer geçmez sıradakini erteleyerek bunu öne aldım diyebilirim. Nitekim yazdığım yorumu düzenlerken, kitabın seri olup olmadığına, seri ise kaç kitap olduğuna bir bakayım dedim ve dınınınım!!.. Serinin 0.5 diye bir kitabi varmış. Yanı Teklif, serinin ikinci kitabı olduğu için bana bu denli eksik ve yarım gelmiş, ki cidden kitapta konunun öncesine değindirmeler yapılıyor ve aval aval bakmaktan kendini alamıyor insan. >_< (Şahsen ben öyle oldum -_- )
Her zamanki gibi canımm Kütüphanemden Kitap Manzaraları benim yakınmalarımı dinlerken bana o acı gerçekten bahsetti. Muhtemelen sadece net ortamında bir kitap olduğu için basılmamış ve doğal olarak bizimkilerce alınmamış olabilirmiş.. :'(
Fazlaca dertlenmişim sanırım, konuyu nereden nerelere çektim. Ama demesem içimde kalabilirdi. Acımı içime atarak, konuya dönmeye çalışayım bari :P
İşine oldukça bağlı ve çalışkan olan kızımız, en popüler dizilerden birinde kostüm işinde çalışıyordur. Patronuna göre bu iş için ölen onlarca insan varken Sienna'nın daha fazla çalışması gerekiyordur. Sienna'yı uzun süredir arayıp sormamış olan erkek kardeşi, üst üste aramaya başlayınca bir şeyler olduğunu anlar ve tam olarak da büyük bir sorunla karşılaşır. Büyük annesinin aldığı kredi karşılığında doğup büyüdükleri, dedesinden kalma evini ipotek ettirmiş ve ödeyemediği içinde elinden alınmış, hatta şimdiden satışı yapılmıştır bile. 
Patronundan kopardığı zoraki bir izinle doğup büyüdüğü kasabaya vardığında ise evi satın almış olan ünlü Rock yıldızıyla karşılaşır. O kişi, bundan iki yıl önce Sienna yı evinden kovanla aynı kişidir. Ve şimdi ikisinin de çok istediği bir şey vardır.
 O, Sienna'nin on gün boyunca kişisel asistanı, yanından ayirmadığı kölesi olmasını istemektedir. Sienna da büyük annesinin evini.
 İkisi arasında bir anlaşma yapılır. On gün onun asistanı olarak çalışacaktır ve ikisinin de uymaları gereken kurallar vardır. Bu on gün sonunda ev Sienna'nın olacaktır. 
"Benden ne istiyorsun?"
"Her şeyini.. Ama şimdilik... benim için çalışmanı istiyorum." 
Kısacık zaman diliminde yaşananlardan sonra, ikili arasındaki küllenmiş duygular tekrar alevlenecek ve işler karışacaktır. Konulan kurallar teker teker yıkılacaktır. Ama Lucas'ın hayatı sanılandan daha karışıktır..
Herkese Keyifli Günler ^^






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder