16 Ağustos 2015 Pazar

RUBINROT - YAKUT KIRMIZI (Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer 1 - Film Yorum )

 Yönetmen : Felix Fuchssteiner
Tür : Fantastik, Macera, Romantik
Senaryo : Katharina Schöde , Kerstin Gier 
Yapım Yılı : 2013 
Ülke : Almanya
Süre : 122 dakika
Oyuncular : 
Maria Ehrich 

Jannis Niewöhner 

 Josefine Preuß 

Laura Berlin

*****
Her zamanki gibi yine bir kitap, bir film sevdasındaki ben karşınızdayım. :P
Önce kitaplarını okumayı beklediğim için izlemediğim pek çok harika film var. Bende ne yapıyorum? Tabi ki kitabı bitirdiğim gece kendime film ziyafeti çekiyorum. ^^
Film ve kitap hakkında söylenebilecek her şey söylenmiş, yazılan yazılmış vs :P  ben yine sona kaldım :D Ama pek umursadığım söylenemez :D 
Kitap ile kıyasladığımızda (-ki ister istemez kıyaslıyor insan. >_< ) epey bir boşlukla karşılaşıyorsunuz diyebilirim. Kitaptaki olay sıralamasıyla filmdeki olayların yerleri karışıktı. Enee! bu burada ne arıyor? Ama bu olay şimdi olmayacaktı -_- veya bu sahne nerdeğğğ!!.. Benzeri nidalarla bulunduğumda oldu, kendimi kaptırıp sırıtarak filmi izlemeye devam ettiğim de. Özellikle söyleyebilirim ki filmi izlerken kitabın nerede bittiğini anlayabiliyorsunuz. :P Fazladan eklenen sahneler vardı. Hatta bir an sonuna kadar izlemesem, kapatsam mı? dedim. Tabi dayanamayıp hepsini izledim. :P 
Oyuncuları yadırgamadım, çünkü kitabı okumadan önce film fragmanını izlemiştim. :D
Filmdeki sevdiğim noktalara da değinmeden geçemeyeceğim. Eski kıyafetler hayal ettiğim gibiydi ve çok hoştu. *_*

Maddy (Madeleine) teyze kitapta anlatıldığı gibiydi. Çok sevdim :D
Karaktere Katharina Thalbach hayat vermiş ^^

Ve okul koridorlarına hapsolmuş, hiçbir şeyden habersiz kendini beğenmiş asil hayaletimiz de öyle :D 
Ama itiraf etmeliyim ki, adam hayalet olmak için fazla iyi. Ben kara kuru bir şey hayal etmiştim >_< :D  Kostja Ullmann Abimizi farkli bir rölde görseydik? ^^

Ve son olarak müzikler..

Bu şarkıyı bir süre önce (uzun bir süre) Kütüphanemden Kitap Manzaraları paylaşmıştı benimle (kendisi harika zevkleri olan birisi *_* ve ben hepsine ortağım -_- ). Şarkıyı hayran kalaraktan bıkıncaya kadar dinledim denebilir. O zamanlar şarkının videosuna dikkat etmemiştim. Meğer filmin müziği, görüntüleriymiş :D
Kitap mı? Film mi? diye sorarsanız, kesinlikle ve öncelikli olarak kitap derim. 
Kitap hakkındaki detayları ŞU!! yorumumda bulabilirsiniz ^^
Son olarak, şarkının klibi, fragmandan biraz daha fazlası olsa da adettendir diyerek Trailer da ekleyeyim. (:

Ve Filmi izlemek için TıkTık!
Herkese Keyifli Seyirler ^^




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder