8 Ağustos 2015 Cumartesi

Full House (Bazen, Alakasız Bir Şarkı Sizi Bambaşka Yerlere Götürebilir^^ )

 Bu ne perhiz? Bu ne lahana turşusu.. Diyerekten, daldan dala nasıl geçilir onu gösterdiğim nadide yazım bu oluyor sanırım. :D

Eskisi kadar yabancı dizi izleyemeyen biri olarak hafiften isyanlardayım bugünlerde. :(
 Bundaki en büyük etken, yoğun ve uzun saatler boyunca çalışıyor olmam gibi gelse de, bulduğum boş zamanlarda izleyebilirim ama iş arkadaşım ön yargılı bir şekilde izlememekte inat ediyor-du. Kendisi ile zevklerimiz, izlediklerimiz ve dinlediklerimiz bir hayli farklı. Bu durum epeydir devam etse de ben onu ansızın can evinden vurdum :D 
Youtube da bazı arkadaşlar var ki, neredeyse tüm Asya dizi, filmlerinden kesitler halinde videolar hazırlayarak, Türkçe şarkılara klipler yapmışlar. Arkadaşımın en sevdiği şarkılardan biri de yine böyle bir video ile yayınlanmış ve bir hayli de izlenmiş klipti. Klibin etkisi benimkiyle birleşti ve Full House dizisinin Taylant yapımına başladık. 
(Bahsi geçen klip ve şarkıyı da ekleyeyım ^^ )
İlyas Yalçıntaş ft. Büşra Periz - Olmazsa Olmazımsın
Full House
Orjinal İsmi : Woon nuk ruk tem barn 
Tür : Komedi - Romantik 
Yapım Yılı : 2014 
Bölüm Sayısı : 20 
Ülke : Tayland
Vizyon Tarihi : 11 Ocak 2014 
Oyuncular : 

Sushar Manaying
 Nasıl bir tatlılık ya bu kızdaki. Diziyi izlemeye başlamama sebebimiz kendisi ^^

 Pırat Nitipaisalkul
Veee kibirli süperstarımız Maykkk!! *_*


Autasda Panichkul
Fazla iyisin be abi :P

Janesuda Parnto
 Her hastalanışında bu kez öldü, yaşasın mutlu son diye ağzımız kulaklarımızı buldu ama sonunda sevdim seni cicim ^^
*****
Dizi hakkında ayrıntıya girip girmemekte kararsız kaldım. Pek çok sitedeki ile aynı şeyleri yazmak da istemiyorum. O yüzden üstün körü ne kadar sevdiğimden bahsedeyim siz anlayın :D
Dizinin farklı ülkelerdeki yapımlarını izleme fırsatım olmamıştı. Siftahı bununla yaptım diyebilirim.  Gerçekten eğlenceli bir diziydi. Mike'ın kendini beğenmiş süper star tavırları ve kızımızın harika enerjisi...
 Her oturuşta ardı ardına 5 - 6 bölüm birden izledik sanırım. Dolayısıyla çabucak bitiverdi :( 20 bölümcük ne ki? :(  Gerçekten muhteşem bir yapım olmuş. Oyuncular ise aşırı sempatik. Her bölümü ağzımız kulaklarımızda izledik. ^^

İlerleyen zamanda Kore yapımını da izlemek istiyorum. Kore yapımı demişken ülkemizde birde dizinin uyarlanmış hali, 'İlişki Durumu Karışık' yayımlanmaya başladığını hepimiz biliyoruz. Şahsen izlemeyi düşünmüyorum. Bakalım 20 bölümü kaç yüz bölüme çevirecekler :D  Umarım beni yanıltan harika bir yapım olur ^^
Herkese Keyifli Seyirler (:



4 yorum:

  1. Çocuk çok mu yakışıklı neyyyy? *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakışıklı ne kelime. Kitabını yazmış, üstüne bir de ciltli basılmış *_*

      Sil
    2. Yıllar yıllar sonrasından merhaba. (Abarttı.) Sayende diziyi izleyeli uzun zaman oldu, teşekkürler,teşekkürler.. ^^

      Sil
    3. ahah ne demekk :D Daha nice dizileri birlikte keşfetmek dileğiyle ^^

      Sil