20 Ağustos 2015 Perşembe

Bir Günde İki Film! ve ACapella ( Picth Perfect 1 - 2 )



Uzun süredir ilk kez, tam anlamıyla evde kaldım ve söyleyebilirim ki bunu hiç sevmedim. -_-
Kitap okuyasım da gelmedi. Çok sıkıcı bir zaman dilimiydi. geçmek bilmedi. Bende bir film izleyeyim bari dedim :P Geçenlerde YouTube da dolanırken filmin videolarına denk gelmiştim. İçinde müzik olan her film dikkatimi çeker. Bkz. Bollywood sineması :D
Filmi izlediğim sitedeki yorumları, film bittikten sonra gördüm. Bazısı nefret etmiş, bazısı filme ölmüş. Bence ortalama bir filmdi. Türünden beklenileceği gibi tam bir gençlik filmi. 

Yönetmen : Jason Moore
Tür : Komedi, Müzik, Romantik
Yapım Yılı : 2012
Ülke : Amerika
Süre : 122 dakika

Oyuncular : 
Anna Kendrick
Bu kız hangi rolde olursa olsun, benim için hala Jessica Stanley olmaya devam edecek :D

Skylar Astin

Ben Platt

Brittany Snow

Anna Camp

Rebel Wilson
(....)
 Ve kadro uzaar gider..:D

Filmin konusuna geçecek olursak;
Becca'nın hayali New York'a gidip, prodüktör olmakken o babasının zoruyla üniversiteye başlar. Fazlasıyla asosyal olan kızımız Pc ve kulaklıklarıyla bütünleşmiş gibidir. Babası onun bu halinden kurtulması için bir teklifte bulunur. Bir yıl sosyalleşip arkadaş edinebilir, etkinliklere dahil olur ve çabalarsa ona istediğini verecektir. 
İşte bu sırada Becca'nın sesi Bellas isimli Akapella grubunun dikkatini çeker. Seçmelere katılmasının isterler. Bu şekilde gruba dahil olur ve artık üniversite hayatı kökünden değişmiştir.
Grubun geçen sene ki yarışmada talihsiz bir olay sonucu kaçırmış olduğu birincilik için çabalayacaklardır..
İlk film; bu süreci ve onların kendini kanıtlamasını içeriyor. 
Filmimizin Trailerı;

Hazır kaptırmışken baktım filmin ikincisi varmış. Hemen açtım. ^^
Yönetmen : Elizabeth Banks
 Yapım Yılı : Mayıs 2015
Süre : 114 dakika
Oyuncular : 
Hailee Steinfeld 
Hemen hemen aynı olan kadroya ek olarak filme dahil olmuş. Birkaç hafta önce bir klip yayınlamış ^^ İzlemek için TıkTık!

Aynı grup üyeleri fakat şimdi daha profesyoneller. Ta ki Amerikan başkanın (obama :D ) doğum gününde yaptıkları gösteri sırasında gerçek manada bir talihsizlik, hatta devasa bir rezalet yaşayıncaya kadar. Okulun adıyla birlikte Bella tarihine kara bir leke düşürürler. Olay sonrası onların Amerika genelinde yarışmalara katılması yasaklanır. Yasaklar grubun gözlerini dünya çapında olan büyük yarışmaya dikmesine engel olamayacaktır. Kazanırlarsa, hem isimleri temizlenecek hemde onurları kurtulacaktır. Bu heyecan dolu süreçte yaşadıklar ve mezun olduktan sonraki hayatlarına dair planlar.. 
İtiraf etmeliyim ki ikinci filmin temposu daha düşüktü. İlk filmde hoşuma giden şeyler yok gibiydi. İlkini duraklatmadan, tek seferde izlemişken ikinciyi kırk kere durdurdum denebilir. :P 
Pek sanmamakla birlikte filmi tekrar izler miyim bilinmez ama Müzikleri dinlerim. :D
ve yine Trailer;

Son olarak A Capella nın (akapella) ne olduğunu merak edenler için; İnsan sesinin hem enstrüman hem de solist olarak kullanımıyla ortaya çıkan müziğe denir. 
Wikipedia çakması olarak da şöyle tanımlayabiliriz ^^
Acapella grupları içerisinde yer alan tenor, soprano, bariton, mezzo soprano, alto ve bas sesleri farklı farklı tonlarda yazılmış olan eseri bir arada icra eder. Aynı tip müziklerin herhangi bir enstrüman kullanılmadan seslendirilmesidir. Daha çok kilise korolarında duyulmakla birlikte Rock, Jazz, Pop, Rap, R&B gibi müzik türlerinin tümünde Akapellaya rastlanabilir. :)
Ülkemizde de çok iyi örnekleri mevcut. A Capella Boğaziçi isimli grup, geçmişten günümüze pekçok şarkımızı seslendirmişler. Video kanallarına ulaşmak için TıkTık!
 Birde instagram ortamını sallayan Ekin Beril arkadaşımız var. Tek kişilik orkestra gibi ve şarkıları gerçekten güzel seslendiriyor. Cover larını paylaştığı YouTube hesabına gitmek için TıkTık!
 Son olarak da benim çok sevdiğim bir kanaldan bahsedeyim. Kendilerinin söylemediği şarkı yok sanırım. Julia Westlin Cover ları için TıkTık!
 Vay be :D Yazıya nerden girdim nerden çıktım. Sonuna kadar okumuş olanlara sevgiler :)
Herkese Keyifli Günler ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder