24 Haziran 2015 Çarşamba

Lindsey Stirling - Shatter Me (Takıldım Dinliyorum :v )

 Neredeyse her hafta yeni bir şarkıya takılıyorum. Bu kez -ki en sevdiğim enstrümanlardan biri olan kemanın ustası olarak gördüğüm kişi Lindsey Stirling - Shatter Me parçası.
Lindsey Stirling, tesadüfen denk geldiğim bir videosu sayesinde uzun süredir takipte olduğum bir isim. Keman ve dansın muhteşem bütünlüğü gibi. Sadece dinlemek değil, sempatik hali yüzünden onun kliplerini izlemek istiyorsunuz. Gerçi YouTube kanalındaki izlenme sayılarına bakarak da bana hak verebilirsiniz :)
Şarkıya geçmeden önce hayatına kısaca değinirsem;
86 doğumlu olan Lindsey; mali kısıtlılıklar nedeniyle düzenli keman deresi alamamış, ancak 16 yaşında katıldığı Rock grubu sayesinde solo keman şarkıları yazmaya başlamıştır. 2007 de açtığı TouTube kanalında yayınladığı videolar milyonlarla ulaşmış, 2010 yılında America's Got Talent yarışmasında çeyrek finalist olmasıyla şansı iyice dönmüştür. 2013 yılında Pentatonix ile beraber Imagine Dragons'un "Radioactive" şarkısına yaptığı cover ile Youtube müzik ödüllerinde, yılın En İyi Çıkış ödülünü almıştır. 
Vikipedi çakması bilgilerimi bir yana bırakırsak, benim yeni takıntım 2014 imzalı Lzzy Hale ile ortak yapım olan Shatter Me şarkısı. *_* 
Şu sıralar, çalarken bağıra bağıra eşlik etmekten geri duramadığım takıntılı şarkımı sizinle de paylaşmak istedim. 

 Ben biraz daha dinleyerek kendimden geçeyim bari (: 

Lindsey Stirling Official youtube sayfası için TIKTIK!
Lindsey Stirling kliplerinin kamera arkalarının paylaşıldığı youtube kanalı için TIKTIK!
Herkese Keyifli Günler ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder