5 Mayıs 2015 Salı

Mim - Bir Kitap Olsaydım (:

Bu sanırım en tatlı mimlerden ve en tatlı insanlardan biri beni mimlemiş *_* Bir kitap olsam kendimi Kütüphanemden Kitap Manzaralarına armağan edebilirdim (Kitaplardan soğuyacak sayemde :D )  Tabi, önce bir bakalım benden nasıl bir kitap olurmuş. :P

Adım;
Uzun bir isim olmasın, kısa ve öz olsun isterdim. Ama alakasız da olmasın. Tek kelime ama tüm kitabı hatırlatabilecek bir şey :P (o nasıl bir kelimeyse artık :v )

Kapağım;
Siyah üzeri kırmızı yazılar yada Telepati kitabının kapağı gibi olabilir. İçeriğini yansıtan, gizemli ve merak uyandırıcı. (: 

Arka Kapak Yazım;
Uzun uzadıya yazılsın istemem. Bazı arka kapakları okuyunca kitaba gerek kalmıyor gibi. Bilgi veren bir şeyler olsun ama verdiklerinden çok daha fazlasını saklayan.. Birilerinin övgüleri de olmasın. Her okuyan beni kendisi övsün ^^

Önsözüm;
Ben önsöz okurum ama çoğu kişi es geçer. Beni es geçmesinler diye minik bir satir olsa yeter. :) 

İçeriğim;
Fantastik olayım. İşgal edilmiş dünyalar ve umudu tükenmiş insanlar olsun. Kurtuluş için çabalansın ve hareket hiç eksik olmasın. Her sayfamda bir olay olsun. Okuyan kişi olaylarla sürüklenip beni elinden bırakamasın. Ve finalim, okuyan kişinin, kapağımı kapattığında yüzünde kocaman bir gülümsemeyle ya da hüzünlü bir vedayla bana içten sarılmasını sağlasın. Nasıl böyle bittiğimle ilgili bir kaç tane de sitem fena olmaz hanı :D 

İyi ki benden kitap olmamış. Kendi elime düşsem yakarım o finali :D Her zamanaki gibi ben kimseyi mimlemiyorum ama isteyen herkes yapabilir ^_^
Herkese Keyifli Günler ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder