30 Mart 2015 Pazartesi

13. BURSA KİTAP Ve EĞİTİM FUARI (Tüyap )

   14-22 Mart!.
 Tüm sene bu tarihleri sayıkladım diyebilirim. Listeler yaptım ve birilerinin! başının etindeki lezzeti tattım...  

Bu sene durdum durdum ve tam da fuar öncesi işe girdim. (Evet orijinal, hakiki ev kızı modundan çıkıp iş hayatına atıldım :P ) Oysa fuar için ne hayallerim vardı. Hafta içi, ilk günler gidecek sona kalmayacaktım. Bu sayede istediğim kitabı da almış olacaktım. (Daha ne alacaksam :v ) Ama ne oldu? Tabi ki geçen yıl gibi yine son güne kaldım. ( Koca bir alkış.) Son günde de ne zorluklarla gittim. Pazar günü de çalışmak zorundaydım (Amanın ne gizemli bir iş O.o) ve ben birkaç saatcik zar zor izin koparabildim. Neyse karamsar havamı bir kenara bırakıp neticeye bakayım. 
Gittim ve gözünün yaşına bakmadan, aylar öncesinden biriktirmeye başladığım paramı hunharca harcadım. (Çocukluğumdan beri ilk kez kumbara tuttum. :P çok eğlenceliydi eheh Hele açılış anı merkez bankasını sollardı. Havai fişekler, ışık gösterileri.. vs.. vs.. vs.. :V  ) 

Tüm istediklerimi tabi ki alamadım. >_<  Bizim sokaklar birazcık dar. Tır falan yanaşamaz diye gözüm yemedi. :/ Yinede bazılarına göre bir çuval dolusu kitapla sokaklarda görülmüş olabilirim.
 Eve mutlu ve ağzım kulaklarımda döndüm ya o yeter ^^ 
Tüm yayın evlerine uğrayamadım :/ ama uğradıklarımdan da eli boş çıkmadım. *_* Aldıklarıma geçmeden önce indirimlerden (indiremeyenlerden) bahsetmek gerekirse; Pegasus için çok hevesliydim. Uzun zamandır Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer serisinin peşindeyim. Dedim belki bu kez, hazır kumbaramda doluyken alırım ama yok anacım. İndirim olsa da fuar öncesi tüm internet sitelerini elek etmiş bendenize yeterli gelmedi. Okuoku'da 50 tl ye alabilecekken orada 58 vermek ve teee Bursa'nın öteki ucundan, önce işe oradan da eve sürüklemek yemedi. Kargocu abiler beni özlemişti zaten ^^ Neyse indiremeyenler dedim ama Pegasusla sınırlı kalcam sanırım. Bir tek o dokunmuş bana. :P

Martı Yayınlarının görevlileri ve indirimleri süperdi. Bir daldım ve baktım şu meşhur çuvalımı tutuşturmuşlar elime :D 
Ne mi aldım? Bende var olan Çöküş ve Yükseliş'in başlangıç kitaplarını ve ilkini Kütüphanemden Kitap Manzaraları'nın yollamış olduğu Sherlock'un renkli diğer iki kitabını aldım. 

Böylece serilerim tamamlanmış ve bende çuvalımla fuar alanında belirmiş oldum.


 (Martı Yayınlarından başka bir şey daha aldım ama söyleyemem o sır. :D Birileri! meraktan çatlıyor! kıh kıh kıh :D ^^ ) Unutmadan eklemek istediğim bir şey var. 2 Nolu salondaki Martı Yayınları görevlisi arkadaşlara Hayat Yayınlarını sormuştuk ve yerini tarif edip, bizden arkadaşlarına selam götürmemizi istemişlerdi. Şey, utanarak söylüyorum ki biz standı bulamadık >_< sory arkadaşlar. Selamınızı iletemedim :(

Sonraki durağım GO! Kitaptı. Öyle harika dizilmişlerdi ki.. *_* Bende dayanamadım ve merak ettiğim üç kitabı birden alıverdim. Tanesi 10 tl den. ( Poster de verdiler *_* :D Harika görünüyorlar ) Kapak tasarımlarına öldüm. Mıknatısları desen harika ve inanılmaz uygun fiyata. Kitapların indirimsiz etiket fiyatı da gayet makul. Sevdim seni GO!. Sırada diğer kitapların var ^^

Nemesis Kitap'tan geçerken şöyle bir göz ucuyla bakam dedim ve Christine Bell görünce tabi ki dayanamadım. Aslında dayanamadığım çok şey vardı ama iki taneyle yetinip uslu durdum (: Sürpriz Balayı'yı okumuştum ama arşivimde de olsun istedim. Ve Kiralık Sevgili ise ilk fırsatta elimde ve okunuyor olacak. *_*

Derken bedevinin yolu fuarda Aspendos'a düşer.. Merak ettiğim kitaplar ve kalmadığı için alamadığım ilk kitaplar, tamamlayamadığım seriler.. Mutluluğum azıcık dertli ama fena değil.  ^^

İndirimi benlik olmayan Epsilon'dan almak istediğim Sabrina'mı gittim tee Eğitim Fuarı salonunda bir kırtasiyede buldum :D ehehe hemde ucuzdan biraz pahallı. Yatağımdaki Serserim'de geldiğine göre sevdiğim yazarın sevdiğim serisine devam edebilirimmm *_* yabadabaduuu... (:


İşte böyle çok beklenen ama çabuk biten bir fuardı. Sonundaki mutluluğumla yetiniyorum. Şimdi, internetteki her kitap satan sitede yüklü sepetlerim sıraya girmiş maaş almamı bekliyor. E bir yerden başlamak lazım değil mi ama :D 
12. Bursa Kitap ve Eğitim Fuarı yazım için Tık! Tık!
Herkese Mutlu Günlerr.. ^^ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder