25 Şubat 2015 Çarşamba

Mim : Kitap Tag (:

Sevgili Kitap Tutkusu ♡♥  ve Kitap Kavanozu beni bu harika etkinliğe mimlemiş.  Soruları çok sevdim. Kendilerine teşekkür ederek, cevaplamaya başlıyorum ^^

 1- Kitap okumak için evde belli bir yerin var mı?
Yok. Genelde canım nerede çekerse orada açıp okuyabilirim.

2- Ayraç mı yoksa rastgele bir kağıt parçası mı?
Aslında her şey olabilir. Ama bazı ayraçlarımı her kitaba benimle sürüklediğim doğrudur :D 

3- Kitap okumayı belirli bir zamanda mı durdurursun yoksa belirli bir bölümde ya da bölüm başında mı durdurursun? 
Bölüm başı. Hatta bu konuda takıntılı bile sayılabilirim. >_< 

4- Okurken yemek yemek mi bir şeyler içmek mi?
Iıı şey aslında bazen ikiside, bazende hiçbiri. :P Daha çok sakız çiğnerim ben >_<

5- Kitap okurken televizyon seyretmek mi müzik dinlemek mi?
Kendi seçimimse tabi ki müzik dinlemek ama tv yanında da kitap okuyabilirim. Pek etkilemez beni. 

6- Tek seferde bir kitap mı yoksa birden fazla kitap mı?
Tek kitap. Sindire sindire, tadını çıkararak okumak harika ^^

7- Okurken evde mi yoksa her yerde mi okumayı tercih edersin?
Hiç fark etmez. Evde veya parkta, otobüste hatta yürürken bile kitap okumuşluğum vardır :P

8- Kitabın, kafanın içinde yüksek sesle okunması mı yoksa sessizce okunması mı?
Sessizce okunması. O zaman tüm karakterleri kendi sesleriyle duyabiliyorum. Ama yüksek sesle olunca.. öyle bir şeyler işte. >_<

9- Önündeki sayfaları okur musun yoksa sayfaları atlar mısın?
Okumam. Almaya, okumaya karar verdiğim çoğu kitabın hakkındaki yorumları bile okumam. nerede kalmış öndeki sayfalar :O

10- Ciltli kitap mı karton kitap mı?
Ciltli kitap çekiciliği tartışılmaz *_* Ama kitap olsun da karton, cilt fark etmez bana :D

11- Kitap yazıyor musun?
Güzel soru. Sözüm ona her gün yazıyorum ama ortada tek satır bile yok. :P

 Kimseyi etiketleyerek sınırlamıyorum, ama yapmak isteyen herkes yapabilir ^^
Herkese Keyifli Günler (:

4 yorum: