21 Şubat 2015 Cumartesi

GECENİN HÂKİMLERİ - J. R. RAIN

" Büyük bir anormallik, bir hata gibi hissediyorum. unutulmuş bir şey gibi. Görmezden gelinmesi gereken bir şey gibi. Korkulması gereken bir şey gibi.." 
  Orjinal Adı : Moon Dance
Yazar : J. R. Rain
Sayfa : 336
Yayın evi : Martı Yayınları
Çeviri : Şebnem Özcan
Tür : Fantastik, Paranormal,
*****
Bir süredir(uzunca bir süre) vampirlere doğru büyükçe bir eğilim vardı. (hala var :P ) Bende bu akıma kapılarak her türlüsünü okudum sanırım. Hatta bir noktadan sonra yeni ve farklı şeyler arayışına girmiş bile olabilirim. Evet, bu konuda hakkını vermek lazım ki, Gecenin Hakimleri beni epey şaşırtan, harika bir hikayeye sahipti. 
Samantha Moon'un hayatı altı yıl önce uğradığı bir saldırı sonucunda tamamen değişir. Saldırgana dair aklında kalan tek şey yakut taşlarla bezeli bir madalyonun görüntüsüdür. Hem, kendisine bu saldırıyı yaparak onu vampire dönüştüren kişiyi bulmak için araştırma yaparken, bir yandan da dedektif olarak çalışarak uykusuz geçen gecelerini dolduruyordur.  
Kapısını çalan bir işle, yeni bir maceraya atılacaktır. Müşterisi, saldırıya uğrayarak kafasından defalarca! vurulmuş, hayatta kalmış ve şimdide bunu kendisine yapanları bilmek isteyen esrarengiz bir avukattır. Samantha, altı yıl önce dönüştüğü şey hakkın da bilmediklerini-ki gerçekten hiçbir şey bilmiyormuş- bu iş sırasında öğrenecek ve farkına varmadığı güçlerini keşfederken olayı aydınlatacaktır. 
" Tanrım, Tadı çok güzeldi. O kadar güzeldi ve saftı ki! İyi çikolata ve kötü çikolata arasındaki fark gibi. İyi şarap ve kötü şarap arasındaki fark gibi. İyi kan ve kötü kan!. "
Samantha, şimdiye kadar okumuş olduğum diğer vampirlerden çok farklıydı. Daha gerçekçiydi sanırım. Bana her zaman kişinin vampire dönüşür dönüşmez içgüdüsel olarak her şeyi yapabilmesi saçma gelmişti. Samantha ise tamamen gerçekçi, başına bu tür olay gelmiş, bilmediği bir şeyle karşı karşıya kalmış sıradan birinin davranacağı şekilde hareket ediyordu. Dönüşümünün üzerinden altı yıl geçmesine rağmen güçlerini ve yapabildiklerini anca yeni yeni öğreniyordu. Sanki onunla birlikte vampirliğin sınırlarını keşfettim. :D 
" Tanrım, Tekrar soruyorum: Ne tür bir kara büyü beni hayatta tutuyor?"
Herkese Keyifli Günler ^^

 Puanım:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder