28 Ocak 2015 Çarşamba

MİM : Kendi Kitabını Yarat ^^

 Kütüphanemden Kitap Manzaraları'mm beni mimlemiş.. Ben mutlu, ben heveslii *_*
 Kendisine bolca öpücük yolladıktan sonra, hemen oturup yazayım dedim.

1) Bir kitap yazmaya karar verdiniz. Türü ne olurdu?
Kesinlikle Fantastik. Benzer şeyler yerine yeni bir dünya kurmak beni daha çok cezbediyor.

2) Bu kitabı bir serinin başlangıcı mı yoksa bağımsız bir roman şeklinde mi yazardınız?
Tek kitap olurdu. Yazmak konusunda istikrarlı biri sayılmam ve çabuk sıkılırım. Başlayıp bitirebildiğim bir şey yokken seri hayal etmek benim için epey zor. Az olsun öz olsun :)

3) Kitabınızın baş karakterinin ya da karakterlerinin isimlerini ne/neler koyardınız?
Ops! Bu zor bir soru :P Muhtemelen birilerinden yardım alır ya da en yakındaki isimler sözlüğünü rastgele açarak seçerdim. :P 

4) Her yazarın etkinlendiği başka yazar ya da yazarlar mutlaka vardır. Peki sizinkiler hangileri?
Etkilenmekten çok bende tam tersi durum söz konusu olabilirdi. Hep aklıma Necip Fazılın bir diyaloğu gelir;
" Üstad'ın çalışma odasına giren bir yazar odaya göz attıktan sonra:
-Hayrola Üstad, çalışma odanda hiç kitap yok, siz hiç kitap okumaz mısınız? diye soru sorduğunda, Üstad şu cevabı verir:
-Sen hiç süt içen inek gördün mü? " 
Bir gün olur da yazarsam etkilenen değilde, etkilenilen yazar olmak isterdim. >_<

5) Kitabınızın nerede geçiyor olmasınız isterdiniz? (Hangi ülke, şehir, köy vs). Ya da kitabınız kurgusal bir dünyayı anlatıyorsa orası nasıl bir yer olurdu?
Yepyeni bir Dünya kurma fikrini severim. Olmadı var olanı yok edip tanınmaz hale getirirdim. :p bu durumda ülkelerin pek önemi kalmazdı sanırım  :D

6) Kitabınızı ilk olarak kime imzalayıp verirdiniz?
Ben imzası berbat olan kesimdenim :V Öncelikli olarak kıstırmayı planladığım bir kaç kişi sonrasında kimi yakalarsam ona verirdim sanırım :D 
7) Gelelim en önemli soruya, kitabınızın ismi ne olurdu?
Kitaba göre karar verirdim. tabi şöyle çekici ve akılda kalır bir şey olması fena olmaz. Mesela yeni bir tür üretmiş isem onun ismi falan olabilir :P

8) Sizce kitabınızı en güzel şekilde anlatan 3 kelime ne olurdu? 
Etkileyici ve Farklı bir konuda yazmak isterdim. şöyle Unutulmazlık garantisi olsun diye  :v

Bende Kitap Kavanozu'nu etiketliyorum ^^ 
Herkese Keyifli Günler.. 


1 yorum:

  1. Çook teşekkür ederim birazdan yapıcam, baya zor gözüküyor *-*

    YanıtlaSil