27 Ocak 2015 Salı

HEP SENİ BEKLEDİM - JENNIFER L. ARMENTROUT

 " .. Özürler aslında dilekler gibiydi. İkisinden de hayatımda bolca vardı ve hiçbiri bir fark yaratmıyordu. Bunun üzerine ben de hiç yapmadığım bir şey yaptım, o zaman bile yapmadığım bir şey!. "
Orjinal Adı : Wait For You
Yazar : Jennifer L. Armentrout
Sayfa : 415
Yayın evi : Dex Yayınları
Çeviri : Serkan Göktaş
Tür : Günümüz Aşk
*****
Avery, üniversitenin ilk gününde geç kalmamak ve sınıfa son giren olmamak için her şeyi planlamıştır. Erken kalkacak, erkenden evden çıkacak ve derse ilk girenlerden olarak dikkat çekmeyecektir. Yaşadığı yerden millerce uzakta olan bu Üniversite'de her şeye, hayatına yeniden başlayacaktır. Ama hiç bir şey planladığı gibi gitmez. Geç kaldığı derse yetişmeye çalışırken çarpıştığı duvarımsı yakışıklı! onun için hayatının dönüm noktası ve en önemli karakteri olacak, Avery'in kabuğunu çatlatmasına, etrafına ördüğü duvarı yıkmasına yardımcı olacaktır. Ve  geçmişindeki sırlar ortaya çıkacak, yaraları sarılacaktır.. 

Kitaba başladığım günün gecesinde, yaklaşık saat gecenin üçünden sabahın dördüne doğru ilerlerkene, Kütüphanemden Kitap Manzaraları ile muhabbetin dibinden el sallarkene vs vs.. 
Bana niye uyumadığımı sordu (sanki kendisi çok uyuyormuş gibi O.o ) bende, 'kitap bitse de yatsam ile biterse naparım been' arasında bir yerlerde olduğumu söyledim. :P
 Evet kitabı ayrılamayacak kadar çok sevdim. Ah çok güzeldi ve nasılda çabuk bitti. :(
" Rahatsız edecek başka kimsen yok mu senin? "
" Varlığımla ödüllendirebileceğim sürüyle insan var ama ben seni seçtim!. " 
İtiraf etmeliyim ki Cameron fazla masalsı bir karakter gibi geldi. O derece kusursuz, tamam belki kendini beğenmiş biri ama bu, yansıtılan karakterin hiç bir şeyi. [Çocuk resmen gıcır gıcır bir Mustang edasında salındı tüm kitap boyu. Kendini beğenmişlikte anca jantlardaki çamurdu yani. :P ] Kızımız sessiz sakin, geçmişinde yaşadığı ve atlatamadığı olaylarla kabuğuna çekilmiş biri. Yazar son dakikaya kadar başına ne geldiğini söylemedi.(Ops! Spoiler mi oldu O.o )
Kitaba ve yazara gerçekten hayran kaldım. Listemde yazarın alınacak iki serisi var ve biraz daha ön sıralara çekmeyi düşünüyorum. Gerçekten Kitap Tutkusu'nun yazara olan büyük hayranlığını şimdi daha iyi anlıyorum. Ne diyebilirim ki Jennifer.. Kalbimi çaldın ^^ 
Herkese Keyifli Günler!..

Puanım : 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder