19 Ocak 2015 Pazartesi

DENİZ TANRIÇASI - P. C. CAST

 " Kedinin ne olduğunu biliyorsun, değil mi? " 
Dylan, CC'nin ıslak saçlarından bir tutamı parmağına dolayarak, " insan soyundan kadınların yakın müttefiki, kedigillerden bir yaratık." dedi. Bir an bir şey hatırlamış gibi durdu, sonra "Balık yemeğe bayılırlar, " dedi ve o da gülmeye başladı. 
Orjinal Adı : Godness Of The Sea
Yazar : P. C. Cast
Sayfa : 446
Yayın evi : Pegasus
Çeviri : Sevinç Tezcan Yanar
Tür : Fantastik, Aşk
Seri Sıralaması : 
1 - Deniz Tanrıçası
2 - Bahar Tanrıçası
3 - Işık Tanrıçası
4 - Gül Tanrıçası
5 - Aşk Tanrıçası
6 - Truva Tanrıçası
7 - Efsane Tanrıçası
*****
Deniz tanrıçası kitaplığımın uzun süreli misafirlerindendi. Sürekli erteleyip durdum. Başlıca sebep bir serinin ilk kitabı olması ve ikinciyi isteyip alamama çekincesiydi-ki ikinciyi kesinlikle istiyorum. Her seferinde araya başka kitaplar girdi ve ben ona yöneldim Deniz Tanrıçası da arka sıralara kaydı.
 Doğum gününde herkes tarafından unutulan Teğmen Christine içinde harekete geçen duygularla ve içkinin etkisiyle bir rituel yapar ve kutsal anadan, Toprak Tanrıçasından bir dilek diler. Hayatında Biraz Sihir. Bu dileği sonucu biraz değil, bir hayli sihirle karşılaşır. Görev için bindiği uçak kaza yaparak denizin orta yerine çakılır. Tam ölecekken onu kurtaran bir deniz kızı sayesinde istediği sihir onu bulmuştur. Artık biraz değil fazlasıyla sihirli bir dünyanın parçasıdır ve kurtulmasının tek yolu ölümsüz aşkını bulmaktır.
Evet klasikleşmiş denizkızı masalı olduğunu söyleyebilirim. Bazı yerlerde 'poff >_<' gibisinden hallere de girdim. Hatta bir bölümde kitabı duvara fırlatarak; nedeeennnn!.. diyerek filimvari hareketler sergileyesim de geldi. Ama kitaba bütün olarak bakmayı tercih ediyorum. Genel olarak sevdim. Her şeye rağmen farklı bir hikayeydi. 
Son olarak finalde beklediğimi bulamadım maalesef. -_-  Ben ikinci el olarak aldım kitabı ve bir an birinin, satan kişinin komplo kurduğunu falan zannettim. Okumuş olanlar beni anlayacaktır :) Netice de seriye bir şans daha vererek ikinci kitabı da okumak istiyorum. Bakalım onda işler nasıl ilerleyecek :)
Herkese Keyifli Günler. ^^



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder