15 Kasım 2014 Cumartesi

TUZAK - RACHEL VINCENT (Dönüşüm Serisi 4. Kitap )

  "Yüzüm onunkinin birkaç santim uzağında durana kadar ileri yürüdüm. Kanının kokusu aldığım her nefesi bozuyordu. Hırladığımda kısmi dönüşümümü anlayarak gözleri açıldı ve ilk kez korktuğunu gösterircesine göz kapakları titreşti.."
 Orjinal Adı : Prey
Yazar : Rachel Vincent
Sayfa : 440
Yayın Evi : Pegasus  
Çeviri : Esra Doyuk
Tür : Fantastik, Macera
Seri : 
1 - Serseri
2 - Kaçak
3 - Gurur
4 - Tuzak *
5 - Dönüşüm
6 - Lider
*****
Sonunda ve nihayet!.
 En sonunda cesaret edip kitabı elime alabildim. 
Kitap benim için çok ince bir çizgide. Bir yanım Faythe için kıl olmakla karışık değişik duygular beslerken, diğer yanım kitabı okumak için sabırsızca çırpınıyordu. 
Pegasus'ta Serseri'nin kapağını görür görmez vurulmuş ve serinin sonraki her kitabını almıştım. Tuzak elimdeki son kitap. Bundan sonra çıkan Dönüşüm ve Lider kitaplarını erteledim (e napayım :/ Yayıncı seriyi o kadar uzun aralıklarla çıkardı ki bir yerden sonra takibi bıraktım :P Desem yalan olabilir. Çarpılmak istemem )
 Tuzak için minik bir spoiler yedim. İki kez, 100. sayfaya kadar okuyup bıraktım sanırım. :/ Sonraki sayfada, bana denilen şeyin olacağı korkusuyla okumadım, okuyamadım. :(
Ama şimdi buradayım. Kitabı elime aldım. Yarıda bıraktığım sayfayı görmezden gelerek tekrar başladım. 
Wow!. Harikaydı!!. 
Spoiler yediğim halde hiç etkilemedi, yada şöyle demeliyim sanırım. Çok etkiledi, etkilendim. Hâlâ çıkabilmiş değilim. *_*
Gerçekten bambaşka bir Dünya ve kurgu. O kadar etkileyici ve detaylı işlemiş ki, kendimi film seyreder gibi hissettim. Kedileri çokça seven biri olarak tabi ki hemencecik bitti. :(
Kedilerimm :'(
Orta gurur bölgesinin biricik dişisi Faythe, virüs bulaştırdığı erkek arkadaşı yüzünden suçlu bulunduğu mahkemeden sadece iki şartla salıverilir. İyi ve uslu bir dişi olmak ve Kaci ismindeki yavru dişi kediye göz kulak olmak. 
Yaşadıkları yüzünden dönüşüm geçirmeyi reddeden Kaci'yi ikna etmek çok zordur. Sağlığını her geçen gün kaybetmesine rağmen bir türlü yola gelmez.
Öte yanda, kendini ve yavrusunu korumak için üç erkek kediyi haklamış olan Manx'in mahkemesi için onu Güney Gurur bölgesine götürmek zorundadırlar. Yol üzerindeki serbest bölgede Marc'la buluşmayı planlayan Faythe ve konvoydakiler beklenmedik bir saldırıyla karşı karşıya kalırlar ve Marc kaçırılır. 
 "Bu defa tutku ve ölümsüz olduğumuz yanılgısıyla dolu olarak tedbirsizce aceleci avranmıyordum. Muhtemel sonuçları incelemiş ve alınacak riskler üzerine düşünmüştüm. Ve bu risklerin alınmaya değer olduğuna karar vermiştim..
Marc için. "
Arayış sırasında ortaya çıkan Tuzaklar, Liderlik için oynanan oyunlar ve kirlenen patiler aşkına!. 
Sürükleyici olmak bu serinin kanında var... *_*
Keyifli Okumalar ^^ 
Puanım : 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder