9 Ekim 2014 Perşembe

GENÇKEN BUNLARI İZLERDİM (0-10 YAŞ :D ) YABANCI DİZİLER ^^

 80'ler ve 90'ları kapsayan pek çok dizi olsa da benim, yani bizim evde sadece bazıları izlenirdi.
Bunların başında hayatımın unutamayacağım bir kısmını kaplayan Yalan Rüzgarı (The Young and the Restless) başı çekerdi :p 
Benden büyük olan iki ablamın günlük işkencesi gibi gelirdi o dönemler bana bu dizi. 
Kaçırılmadan izlenir ve bana da izlettirildi.:P Şimdi düşününce dizideki en ufak çocukların bile kocaman adam oldukları döneme kadar izlediğimizi hatırlıyorum. 
Hayır, zaman aşımı değil, adamlar cidden büyüyorlardı. 
O zamanlar büyümenin kolay ve çabuk bir şey olduğunu sanmam da bu dizinin etkileri azımsanmayacak kadar çoktu.
Şöyle bir bakınca, dizinin 1973'ten bu yana çekildiğini görüyorum. 1990 yılı başlarında Türkiye'de TRT tarafından satın alınarak, 1998 yılına kadar içlerinde Atv ve Show'un da bulunduğu birkaç kanalda yayınlanmış.
Dizi onlarca ödül almış bir efsane ve hala çekilmeye devam ediyormuş. Evet 2013 Ağustosunda 10235. bölümü çekilmiş.
*****
Küçük Ev (Little House on the Prairie) 
Küçük Ev, benim için "okuldan ne zaman döncem been" dizisi gibiydi. Loura'nın ve ailesinin maceralarını izlerken kendimi kaybederdim. Laura Ingalls Wilder adında bir yazarın hayatını konu alan bir dram dizisi olmasına rağmen içinde her şeyi barındırırdı.
 Mary kör olduğunda nasıl üzülmüştüm hala hatırlıyorum. Onların da büyüdüklerini gördük tabisi. Mary ve Loura'nın evlendiklerini ve final bölümünde tüm kasaba havaya uçtuğunu..  
Tabi unutulmazlarım arasına giren birde sarışın saçlı uyuz bir kız vardı. Hiiç sevmezdim -_- 
Dizi 1974 Tarihinde başlayıp 1983'e kadar sürmüş. Ülkemizde 2000-2002 yılları arasında kanal 7 de yayınlanmış.
 *****
ALF
  İlk uzaylı dizim bu sanırım ☺
Uzaydan, Melmac gezegeninden gelen ve kedileri yemeye çalışan garip yaratık, alf. ^^ 
Dizi 1986-1990 yılları arasında amerika'da yayınlanmış ve ülkemize gelmiş. 80'lerin sonlarında TRT 1 de yayınlanmış ve 90'larda da Kanal D de yayınlanmaya başlamış. 
*****
A Takımı (The A-Team)
1983-1987 yılları arasında çekilip Türkiye de 90'lı yılların başlarında ilk olarak Star Tv de yayınlanmış, 98 bölümlük bir dizidir. 
Sonraki yıllarda Kanal 7 ve Cine5 de yayınlanmış, ki ben kanal 7 de izlemiş ve çokça sevmiştim. ^^
 Ordudan ayrılmış ve Vietnam savaşına katılmış 4 adamın kurduğu özel bir tim, A Takımı maceralarının anlatıldığı bir dizidir.
2010 yılında dizinin yeni bir kadroyla(bkz. yukarıda ↑ ) filme çevrilme projesi vardı ve sanırım çekildi de. Ama ben izlemedim :P Yani henüz :D 
Evet buda filmimizin afişi (:

Ve son olarak A Takımı dizisinin en unutulmaz karakteri *_*
GMC G-Series G-15 Van Classic
Tam bir afeti-devran *_* 

Hepsini tekrar hatırlamak güzeldi (:
Keyifli Günler ^^



1 yorum: