19 Ekim 2014 Pazar

ÇİRKİNİN AŞIĞI - ELIZABETH HOYT

"Senden beklenenleri yapmak daha kolay bir yol olabilir ama bu, aynı zamanda doğru yol olduğu anlamına gelmez..."
   Orjinal Adı : The Raven Prince
Yazar : Elizabeth Hoyt
Sayfa : 383
Yayın evi : Pegasus Yayın Evi
Çeviri : Fulya Gümüşpala Teke
Tür : Tarihi Aşk, Roman, Yetişkin
Seri : 
1 - Çirkinin Aşığı
2 - Kalbimi Sana Verdim
3 - Bir Aşk Masalı
3,5 - Buz Prenses
*****
 Uzun, gerçekten uzun süredir beklettiğim bir kitap. Çıktığı an kapağına aşık olmuş, konusunda kendimi kaybetmiştim. Ama minimum iki yada üç senedir bekletiyorum.(Bunun için kendime çok pis kızgınım -_- ) Kitabı okuma hevesim kaçmasın diye hakkındaki hiçbir yorum ve eleştiriyi okumadım. Her kusuru ve mükemmelliği kendim tatmalıyım dedim. 
Birlikte okuyalım diyerek sevgili *_* Kütüphanemden Kitap Manzaraları vesile oldu ve okuduk ve bayıldım ve hayran kaldım ve inanılmaz sevdim ve ve... *_* Uzar gider :)
Nitekim bu yüzden çirkinin kız olduğunu düşünecek kadar klişe bir şekilde başladım kitaba ve Oops! alışılmışın dışında bir Kont Edward ile karşı karşıyaydım. *_* Okuyanların söylediği gibi defalarca gözden geçirilip, tekrar okunacak bir eser..
Anna Wren, yıllar önce ölen eşinin ardından, geçim sıkıntılarını atlatmaya çalışan bir genç kadındır. Para kazanabilmek için başvurduğu her işten eli boş doner. Bir gün çarpıştığı bir kahya, onun daha önce hiçbir kadının yapmadığı bir işe başlamasına vesile olur.
Artık huysuz ve çekilmez bir adam olan Beşinci Swartingham Kontu Edward De Raaf'ın sekreteridir. İkili arasındaki karşı konulmaz çekim ve tutku Anna'yı akıl almaz bir işe sürükler. 
Dönen entrikalar ve oynanan oyunlara rağmen büyüyen aşk..
Gerçekten soluksuz okunacak bir eser. 
Yazarın okuduğum ilk kitabıydı ve ben devamı için sabırsızım.
Son olarak küçük bir itirafta bulunmalıyım sanırım :/ 
Bölüm başlarına konmuş olan 'Kuzgun Prens' hikayesını tek seferde okudum. :( O kadar çekiciydi ki dayanamadım *_*
Herkese Keyifli Günler ^^

Puanım :



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder