27 Ekim 2014 Pazartesi

BOZULAN YEMİNLER - SABRINA JEFFRİES

 " Bu doğru değil," dedi Freddy ciddiyetle. "Sana nasıl baktığını gördüm. Bu bakış benim tabakta son kalan pastırmaya baktığım gibi. Senden hoşlanıyor."
Orjinal Adı : The Truth About Lord Stoneville
Yazar : Sabrina Jeffries
Sayfa : 374
Yayın evi : Epsilon Yayınları
Çeviri : Funda Sularöz

Tür : Tarihi Aşk
*****
Bu sıralar epey tarihi kitap okudum sanırım. Ben ki fantastikten başka şey bilmezdim. Meğer neler kaçırıyormuşum :D
Şu yazımda bahsettiğim gibi bu kitabı bir sahaftan aldım. 
Ve bana tavsiyede bulunan isimlerden biriyle okudum. Kütüphanemden Kitap Manzaraları.. Birlikte kitap okumayı çok seviyorum. Hatta bu duruma aşığım. *_* Kitabı okurken ki heyecanını paylaşabileceğin biri olması çok güzel.
"Bir şey, iyi bir adamın vicdanını rahatsız ediyorsa, dünyanın tüm parası önüne de serilse bu onun sessiz kalmasını sağlamaz. "

On sekizinci yüzyıl başlarında yaşanan trajik bir olay sonucu anne, babasını kaybetmiş olan Oliver ve kardeşleri yetim kalarak büyük anne gözetimine girerler.
 Ölümlerden kendini sorumlu tutan Lord Oliver, annesinin söylediği son sözleri asla unutamaz ve kendisini suçlu ilan ederek babasına benzemeye zorlar. 
O ve kardeşleri tabiri caizse günlerini gün ederler. İsimleri Halstead Hall'un yaramaz çocuklarına çıkar. 
İyice yaşlanıp torunlarının çocuklarını görmekten başka dileği olmayan büyük anne Hell onları zor bir şarta tabi tutar. Hepsi bir yıl içinde evlenmek zorundadırlar. Yoksa tüm mirastan mahrum kalacaklardır. 
Kardeşlerden en büyüğü olan oliver'in evlenmemek için bir plan yapar ve bir genel evin kapısında karşılaştığı, Amerika da ki gemi şirketinin varisi, kayıp nişanlısı Nathan'ı bulmak için İngiltere'ye gelmiş çaresiz güzel Maria ile bir anlaşma yapar. Yardıma karşılık yardım. 
O bir kaç haftada değişen duygulara hiçbiri engel olamaz. Oliver'in Verdiği tüm uğraşlar ve kurduğu planlar tersine döner. Sahte nişanlısı Maria'ya gönlünü kaptırır.   
Gerçekten muhteşem bir hikayeydi. Kısacık bir zaman diliminde okudum. Serinin devam kitaplarını da okumak isiyorum hatta sabırsızlanıyorum diyebilirim. Yazarın kurguladığı karakterler çok eğlenceli. (:
 Ve sanırım En küçük kardeş olan Leydi Celie'da kendimi gördüm :D
Herkese Keyifli Okumalar ^^

Puanım :









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder