12 Eylül 2014 Cuma

MİLYONLUK KİRLİ SIR - C. L. PARKER

“Şartlar çok basit,” dedi. “Sen bana aitsin ve seninle istediğimi yaparım.”

Orijinal İsim : A Million Dirty Secrets
Yazar : C. L. Parker
Yayın Evi : Novella Yayınları
Çeviri : Ilgın Yıldız
Sayfa Sayısı : 368
Tür : Günümüz Aşk, Yetişkin
****
Hayatımda bu kadar sinir bir kitap okumadım sanırım.
Bittiğinde kafamı sağa sola vurmak ve yayın evinden devamını dilenmek arası gidip geldim. :P 
Evet, ağır denebilecek derecede +18 sahneler var ama neye bakarsan onu görürsün derler. O sahnelerden sıyrılıp konuya odaklanınca harika bir hikaye karşınıza çıkıyor diyebilirim. 
Delaine, günden güne kötüleşen annesi ve onunla birlikte eriyen babasını kurtarabilmek, yani ameliyat parasını bulabilmek için yapabileceği en büyük fedakarlığı yaptı ve vücudunu satılığa çıkardı. Evet, arkadaşı Dez sayesinde bulduğu bir yeraltı satıcısı Delaine yi büyük bir açık arttırmaya soktu ve olabilecek en yüksek fiyatla onu, iki yıllık seks kölesi olarak sattı.
Onu karanlık odalardan birinde bekleyen açık arttırmanın galibi ise; yakışıklı, karizmatik, seksi, kızların peşinde koştuğu, zengin ve bir o kadar sert, acımasız, mahkeme duvarı kılıklı, gülmez eğlenmez... Evet kasetin bozulma sesi tam da burada :P Öncesinde okuduğum bir kaç Ceo lu ve belki onlarca sayılabilecek, zengin erkek fakir kız kitabında ki tüm karakterler ahanda aynen böyleydi. Ta ki Noah la karşılaşıncaya dek. Abi sen nasıl bir espri anlayışına sahipsin ya O.o  Tüm tabuları yıktı :D

"Telefonumu cebime koyup boş boş etrafa bakmayı sürdürdüm. Annemin hayaleti henüz ortaya çıkıp kafama bir tane patlatmamıştı. Babamın hayaleti ise, bir şişe Cuervo’yu boşa harcadığım için beni azarlamamış, kendime çekidüzen verip budalanın teki gibi davranmayı kesmemi söylememişti. Muhteşem bir aydınlanma yaşamamış veya ne yapacağıma dair bir karara varamamıştım. Sonuç olarak bu günü ve akşamı boşa harcamıştım."

İtiraf etmeliyim ki, kitabın yarısına kadar tam anlamıyla araftaydım. Sevdim mi sevmedim mi bilemezken konuya kendimi kaptırdıktan sonra ne ara bu ikili arasındaki ilişki özel bir şeylere dönüştü, ne ara kitap bitti bilmiyorum. Hevesle çevirdiğim sayfanın sonrasında gördüğüm koca boşluğun yarattığı akustik etkiye sahip 'Aaaaaaaaa' larımla baş başa kaldım :P İkinci kitabın bir an önce çıkmasını ümit etmekten başka bir şey gelmiyor elden ne yapalım :/
Keyifli okumalar (:
Puanım:




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder