28 Eylül 2014 Pazar

MEFİSTO'nun ÖPÜCÜĞÜ - TRINITY FEAGEN

" Hepsinin gözleri öldükten sonra değişmişti ama Eryx'inki gibi değil. 
Gözler ruhun aynasıydı ve onunkiler Cehennem'in en derin çukurundan bile karanlıktı..."
Orjinal Adı : The Mephisto Covenant : The Mephisto Kiss
Yazar : Trinity Feagen
Sayfa : 377
Yayın evi : Dex Yayıncılık
Çeviri : Melis Özben
Tür :  Paranormal, Günümüz Aşk, Yetişkin, Fantastik
*****
Sevdiğim kitaplara yorum yazamamak berbat bir şey!
 Yazayım diye başına oturduğum her an, ardımda tertemiz bir sayfa bırakarak kapatıyorum pc'yi. -_- 
İşte Mefisto'nun Öpücüğü'de onlardan biri. Elime aldım ve bi baktım ki bitmiş. Ama yazmaya sira gelince...
Şeytanın bacağını kırdığım bir ana denk gelerek, yarışmadan kazandığım Mefisto'yu okuyalı uzun süre olsa da, serinin heyecanı insanı hemen sarıyor...   
Aslında Mefisto'nun öpücüğü de bana hediye geldi. Şu yazımda görebileceğiniz gibi biricik Kitap Tutkusundan <3 
Neysem, yazamıyorum derken bile konuyu dağıtmakta üzerime yok :P O yüzden fazla uzatmayayım..
Amerikan Başkanının sevgili biricik kızı, Kızıl Kriz adında bir terör örgütü tarafından kaçırılır. Herkesin böyle düşünmesi sağlansa da, olayın arkasında tabi ki Eryx vardir.
 Amacı başkanı tehdit ederek kendi safına çekmek ve ruhuna sahip olmaktır. İnsan iradesine karışma izni olmayan Mefistolar bu durum karşısında elleri bağlı kalamazlar. Çünkü Başkanın kızı, yani Jordan bir Anabo'dur. 
Eryx olayın farkına varmadan kızı kurtarmak zorundadırlar. Lucifer'in yerine göz dikebilecek kadar büyük oynayan Eryx'le hiçbir şey kolay olmayacaktır. 
 Milyonda bir ihtimalle Anabo'sunu bulmuş olan Key içinse hayat daha zor olur. Jordan'ı kurtarmanın yanı sıra, ona kendini kabul ettirebilmesi de gerekmektedir.
Heyecanın hiç düşmediği harika bir kitaptı.
Dex Yayınlarının beni duymasını ümit ederek, serinin devamı dört gözle beklediğimi belirtmek isterim. 
Hemen çıksın nolurr..
Puanım :




1 yorum: