8 Eylül 2014 Pazartesi

EK VİLLAİN

Yönetmen :  Mohit Suri
Tür : Aksiyon, Romantik, Gerilim, Aşk
Senaryo :  Tushar Hiranandani, Milap Zaveri
Yapım Yılı : 2014
Oyuncular : Sidharth Malhotra,

Shraddha Kapoor,

Ritesh Deshmukh

*****

Hayatta ki tek amacı öldürmek olan ve intikam için her şeyi yapabilecek birinin, minik bir gülümseyişe yenik düşmesinin hikayesi.. 

Evet. İzleyişimin üzerinden hafta geçmiş, ben bu süre zarfında birkaç milyon kez bazı bölümleri sarıp sarıp tekrar izlemiş, müzikleriyle işin cılkını çıkarmış olabilirim ama yazma işine anca cesaret edebildim. :P 
Bollywood filmlerini her koşulda izleyen biri olarak şunu söyleyebilirim ki; son yıllarda çıkan yapımlar gerçekten mükemmeldi.

Hüzünlü filmlerden kaçınan ben, bu filmlere bağlandım diyebilirim. İkisinin başrolünde de Shraddha'nın olması tesadüf mü ki acep :P Neyse, diğer sitelerde yazan şeyleri yazmak istemiyorum. 
Eğer detaya girersem de tamamını anlatabilirim. :P :D 
O yüzden; izleyin izleyin izleyin!.. ^^
 İyi seyirler (:
Teaser:

Filmdeki tüm müziklere bayıldım *_*
Özellikle de Galliyan'a..

Diğer şarkılar için isimlere tıklamanız yeterli ^^
Banjaara - Mohammad Irfan
Zaroorat - Mustafa Zahid
Awari - Soch The Band
Hamdard - Arijit Singh
Galliyan - Sharaddha Kapoor, Ankit Tiwari



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder