19 Ağustos 2014 Salı

BANG BANG GELİYOR!

Onu yazayım bunu yazayım derken gördüğüm teaser hepsini bir kenara itti.
 Film; amerikan yapımı olan Knight and Day filminin Bollywood'a uyarlanmış versiyonuymuş.
Uyarlanmış olan 2010 yapımı orjinal filmin konusu şöyledir; 
Tek başına hayat mücadelesi veren June Havens (Cameron Diaz), kardeşinin düğünü için aceleyle şehir dışına çıkmak zorunda kalır. Hava alanında ufak kazalar sonucu Milner’la (Tom Cruise) tanışır ve bu tanışmanın ardından istemeyerek de olsa bir dizi maceranın içinde kendisini bulur. Gizli ajan Milner ile tanışmalarına vesile olan bu ilginç tesadüfler yine de peşini bırakmayacak ve son gizli görevini yerine getirmek üzere olan Milner ile uzun yolculuklara çıkacaktır...
****
Açıkçası ben bu filmi izlememiştim :P  
Şimdi Siddharth Anand yönettiği, Hrithik ve Katrina'nın başrolünü paylaşmış olduğu Bang Bang film fragmanını görünce merak ettim ve biraz araştırdım. Evet sanırım 2 Ekim, yani Bang Bang'ın çıkış tarihine kadar izlesem fena olmaz :P
İtiraf etmeliyim ki Bang Bang şimdiden benim favorim ^^
 Aksiyonun sahneleriyle ve Müzikleriyle harika bir film olacak sanırım..
İşte beni heyecanlandıran Teaser; 

Kopta gel 2 Ekim.. kim tutar seni :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder