9 Eylül 2014 Salı

AASHIQUI 2 - BU ŞARKILARA KAFAYI TAKTIM!


Sözüm ona hüzünlü filmlerden kaçınan ben, bu hafta içinde iki bombayı birden patlattım. 
Evet. Ardı ardına iki film ve ikisi de hüzünlü :'(  
Ek Villain ve Aashiqui 2
Nasıl bu kadar güzel ve etkileyici olabilirler?.
 Ne bekliyordum ki, Hindistan; film ve müzik sektörüyle nam salmış bir ülke. Mp3'ümde olan şarkıların büyük çoğunluğu onlara ait.  Neredeyse hepsi OST . 
Ama şu sıralar ki takıntım Aashiqui 2'nin parçaları. Dinlemesem bile dilime dolanmış ve mırıldanır vaziyette dolanıyorum. 
Sıralamak gerekirse;
Tum Hi Ho..
Arijit, sende nasıl bir ses var ki ben bağımlı oldum. 
Yorum, müzik harika. Muhteşem kaynaşmışlar ve cılkını çıkarana kadar dinlenesiler listesinde başı çeken bu şarkı ortaya çıkmış.

 Ve sonraki şarkımm
Sun Raha Hai Na Tu
Ankit Tiwari'ın, Arijit kadar eşsiz olan sesi ve harika yorumu.. 
Bu şarkı filmde başrolümüzün olaylı sahnesindeki ve esas kızı ilk kez gördüğündeki şarkı.. *_*

Bhula Dena Mujhe
Mustafa zahid'in sesi insanın tüylerine asker nizamı verebilecek kapasite de. 
Muhteşem..
   
Aasan Nahin Yahan - Arijit Singh
Bu şarkı bana çok tanıdık geliyor. Sanki daha önce de defalarca dinlemiş gibiyim.

Oh khuda
En hareketli parça bu sanırım. :)

Chahun Main Ya Naa - Palak Muchhal, Arjit Singh
 Bu şarkı insanın her saniye dinlemek isteyeceği kadar güzel. Defalarca dinledim ve dinlemeye devam edeceğim sanırım. Palak'ın ve Arijit'in sesi birleşince insanı alıp götürüyormuş meğer.

Ve son olarak; 
Meri Aashiqui - Arijit Singh, Palak Muchhal
Palak senin nasıl tatlı bir sesin var.. 
Filmin müziklerini full olarak indirdim. Sarıp sarıp dinliyorum. Sanırım kafayı yedim :P 
Hadi, hep birlikte açıp son ses dinleyelim. ^^
Dip not: Ek Villain'in müzikleride muhteşemmmm *_*

6 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Üzgünüm :( ama üzgün değilim :P :D Takılmayacak gibi değil ki bu şarkılar *_* ღ :*

      Sil
  2. İlk ve son şarkıyı bende sevdim. *-* Teşekkürler. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim ^^ Tum hi ho gerçekten arşivlik bi parça :)

      Sil
    2. Gittim filmi izledim. -_- :D Senden de bahsettim yazımda, umarım sorun olmaz. :D
      http://kitapgibisevilesi.blogspot.com.tr/2014/08/aashiqui-2-film.html

      Sil
    3. Omo! Çok sevindim :) Umarim film seni hayal kırıklığına uğratmamiştir. :D

      Sil