18 Nisan 2014 Cuma

DHOOM 1




Yönetmen : Sanjay Gadhvi
Tür : Aksiyon, Gerilim, Polisiye
Yapımcı : Aditya Chopra, Yash Chopra
Yapım Yılı : 2004
Ülke : Hindistan
Süre :129 dakika
Oyuncular : 
Abhishek Bachchan, John Abraham , Uday Chopra , Esha Deol , Rimi Sen

 Esha Deol
Şu kızı sevemedim ben -_-
John Abraham

Rimi Sen
Jai Dixit'in karısı

Uday Chopra
Ali.. :D
***
Azıcık ters bir insan olmamdan kaynaklanıyor sanırım. Seriye ikinci filmden başladım. :P Ama ne yapabilirim, Aishwarya ve Hrithik casibesi beni çok fena çekmişti. Serinin son filminde, Türkçe alt yazısı  için gün sayarken (ki sanırım DHOOM 3 nete düşmüş ^^ ) ilk filme bir göz atayım dedim ve bu zamana kadar niye izlememişim diye hayıflandım. Film, 2004 tarihli olmasına rağmen, bence zamanının en güzel yapımlarından biri olmuş. 
Gerçekten etkileyici bir filmdi.
Dhoom 2'yi izledikten sonra, birin yavan kalacağını düşünmüştüm ama söyleyebilirim ki tamamen yanılmışımmm..
Başlarken çok eğlenceliydi. Hatta 'oynama şıkıdım' tarzı bir şarkıyla giriş yaptı. Tabi ki o eğlenceyi kursakta bırakan soygun haberine kadardı her şey. Evet soygun. Hemde öyle böyle değil, bir seri soygun. Faillerinin bir türlü yakalanamadığı, aniden ortadan kaybolduğu soygunlar dizisi. 
20 günde 5 büyük çaplı soygun..
Dedektif Jai Dixit bu olayı çözmek için işe koyulur ama hırsızlara dair en ufak bir ip ucu yoktur. Tek bilinen soygun sonrası motorla kaçtıklarıdır. Jai'nin yolu, araştırmaları sırasında tesadüfen çalıntı motor alıp satan ve motor yarışlarına katılan Ali ile kesişir.
 Bir şekilde ortak olurlar ve kovalamaca başlar. 
Evet film klasik polisiye tarzı ama Hindistan bu işte gerçekten iyi. Soygun ve kovalamaca sahnelerini soluksuz izledim. (motosiklet aşkım depreşti *_* )
İyi insanlar gerçekten bir adım önde mi olur, yoksa hırsızlar fark ettirmeden yanınızdan geçip gidebilirler mi? 
İzleyip görmelisiniz *_*
 Son olarak kısa bir tespit, film bittikten sonra size kalan şey; dhoom dhoom dhomm.. deyi şarkısını ekolayarak dolaşıyorsunuz. Bizzat denendi ve onaylandı :P  
Ve son olarak, Ali.. Filmin en komik karakteri sanırım. Adamın hayal gücüne hayran kaldım. :D
Şimdiden iyi seyirler ^^

Trailer;
 

Ve bu şarkı.. Seri boyunca geçirdiği evrime şahit olmanız açısından. ^^




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder