1 Mart 2014 Cumartesi

OTO HAYAT II - İZLENESİ REKLAMLAR



Önceki postum ( OYOHAYAT I ) markalarla ilgiliydi. Bu kez de o bahsi geçen birkaç markanın hazırladıkları reklamlara değinmek istedim. Bugün izlediğim bir video da beni iyice gaza getirdi. 
Reklamları kim izler demeyin, otomobillere olan aşkımın katlanarak artış sebeplerinden biri de yaptıkları reklamlar sanırım. Bazılarına TV'de, bazılarına internette dolaşırken denk gelmişsinizdir belki, bilmiyorum ama her biri mini film tadında harika şeyler. Ben, kendi defalarca izlediklerim arasından, eğlenceli olan birkaçını seçerek paylaşmak istedim. ^^

Resimdeki videoyla başlamalıyım sanırım.  Otomobil markaları gördükleri her değişik fikri değerlendirmekte ustalar. İşte Pilobolus Dance da bu durumdan nasibini almış ve Ford harika bir videoya imza atmış. :)


Pilobolus Dance demişken, Güney Kore'nin Hyundai'si, Ford'u sollamış bence. Bu reklama bayıldım ^^




Piyasanın en ağır abisi olan Mercedes'e giriş yapıp çıkamama vakti geldi sanırım. Neden mi? Çünkü en geniş yelpazeli video kataloğu onda. :) Bugün izlediğim şeker reklam da onlardan biri ^^



Otomobiller bir şeylere benzer demiştim ya. Bunlar sadece görüntü açısından değil, aynı zamanda özellikler ve aracın kabiliyetleri açısından da geçerli. 



Bende arabam nerede diyordum. Meğer arkadaşlarıyla takılmaya gitmiş :P





Nico Rosberg ya da Michael Schumacher.. Siz olsanız kimi seçerdiniz? Gerçi o durumda bunun tartışmasına düşmeleri saçma olmuş ama neyse. Sonuçta Mercedes iki dev ismi aynı reklamda oynatmış mı? Ona bakarım ben :)





Yine Michael abimiz.. Ya bunları tekrar izledikçe daha çok üzülüyorum. :( Keşke o kaza yaşanmasaydı :( ama elden ne gelir..
Mercedes'in en sevdiğim reklamlarından biri de bu;


Yazımın tamamını Mercedes'le doldurdum neredeyse. Bu son videoyla başka markalara geçiş yapayım. Lütfen sonuna kadar izleyin. En çok güldüğüm iki reklamın birleştirilmiş hali :D
Mercedes'in reklamı ve ona atıfta bulunan Jaguar :)

İşte benim arabam böyle yapılmalı -_- Reklam budur kardeşim :)
Skoda Fabia!

Neyse.. Güzel hayaldi. Şimdi yükseklere diktiğimiz gözümüzü kapatıp, özümüze dönelim. 
Bunu ben de mi denesem acaba? O.o  :)) 
Peugeot..






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder