11 Mart 2014 Salı

DAREDEVIL - KORKUSUZ

Gösterim Tarihi : 21 Mart 2003
Yönetmen : Mark Steven Johnson
Senaryo : Mark Steven Johnson , Stan Lee (Kitap)
Görüntü Yönetmeni : Ericson Core
Tür : Bilim kurgu / Fantastik / Aksiyon / Çizgi Roman / Macera
Müzik : Graeme Revell
Yapım : 2003, ABD , 
Süre : 103 dk.
Oyuncular : Ben Affleck (Daredevil) , Jennifer Garner (Elektra Natchios) , Michael Clarke Duncan (Wilson Fisk/The Kingpin) , Colin Farrell (Bullseye) , Jon Favreau (Foggy Nelson) , Joe Pantoliano (Ben Urich) , Kevin Smith (Jack Kirby)

***
Bugün bir klip izledim ve o bana eskilerden bir filmi anımsattı.  E hazır hatırlamışken yeniden izlememek olmazdı değil mi? 
Aslında bir yerine iki filme birden benzettim. Diğeri Resident Evil'di. Ama o seriyi yakın zamanda izlediğim için ben direk Korkusuz'a yöneldim. 
Film, eski bir boksörün batağa girdiği dönemlerde karıştığı olaylar sonucu oğlunun bir kaza geçirip kör olmasıyla başlıyor. Yaptıklarına pişman olan baba kendini pislikten arındırmaya ve oğlunun istediği gibi biri olmaya çalışırken kötülük yakasını bırakmıyor ve şehrin en büyük çetesi tarafından bir sokak arasında öldürülüyor.


Geçirdiği kazadan sonra diğer 4 duyusu aşırı derecede gelişen Matt, babasının intikamı için yemin ediyor. O günden sonra kendini geliştirmeye ve Kingpin'i yok edeceği gün için beklemeye başlıyor.
Gündüzleri başarılı bir avukat geceleri ise Daredevil lakaplı suçlulara aman vermeyen bir kahraman. Bu hali şehrin en büyük çetesinin liderini kızdırıyor ve onu yok etmek için bıçak kullanmaktaki ustalığıyla nam salmış Bullseye'i devreye sokuyor.

Bu amansız kovalamaca sırasında Matt'in yolu Elektra ile kesişiyor ve heyecan artıyor. 
Çizgi romandan beyaz perdeye uyarlanan ve Ben Affleck'in oyunculuğuyla renklenen bu maceraya sizi de davet ediyorum. Daha önce izlemiş olsanız bile keyifli bir tekrar olacağına eminim.
 İyi seyirler.. :)

Trailer;

Buda bana filmi anımsatan video. Aslında bir grubun, T-ara'nın kısa film tadında birkaç şarkısını bir arada kullanarak hazırladığı bir klip ve gerçekten izlenesi :) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder