7 Şubat 2014 Cuma

MBLAQ - THE DRAMATIC


Bu güne kadar izlemeyip bekletmekle çok büyük hata yaptığım bir filmi tanıtmak istiyorum.


 Aslında film denemez.  Hayır, 48 dakikalık mini minnacık bir drama... Ama beni benden almaya yetti. Neden mi? Öncelikle filmin isminden de anlaşılacağı üzere oyuncu kadrosu MBLAQ. Benim hayranlığımın tavan yaptığı, fan olmanın doruklarında dolandığım grup..  Her video kliplerini, canlı performanslarını ve katıldıkları programları defalarca kez izlememe rağmen bu dramayı neden  beklettim ki?. Kendime çok kızgınım. -_-   Milyon kez izleyip telafi etmeliyim ^^


Konusuna geçmeden önce söylemeliyim ki, MBLAQ'i okulda görmek çok hoştu. Üniformalar çok yakışmıştı. (Onlara yakışmayan şey var mı? sorusunun cevabı; kesinlikle hayıırrr ^^) Hepsinin karakterleri eğlenceli ve komikti. 


Okula yeni transfer olan güzel (idare eder -_- )  kızımız yıllık kataloğunun yüzü olur ve ondan eşini seçmesini isterler..  "O" kişi olmak için kapışanlar sa tabi ki kızın çekimine kapılan MBLAQ üyelerinden başkası değildir. -_- 


Mir : 3 tane ablaya sahip olmasından dolayı kızlarla iletişim sorunu çekmeyen neşeli, dinç ve fazlasıyla uyanık bir tip :D 


Joon : Aşırı çekingen ve korkak bir yapıya sahip. ( Bence abartmışlar. Çoğu yerde kıyamadım. Alıp bağrıma basasım geldi. ) Mir'in yandaşı sayılabilir. :P


 Cheondung (Thunder) : Yurt dışında okumuş,zengin, kendini beğenmiş ve havalı bir tip. İngilizcesi ve parası en güvendiği şey :P

Torpilli Oyuncu ^^
Seungho : Lidom benim.. Suskun ve karanlık bir tip. (Çok cool *_* ) Okulun en iyisi. Kavga etmekten kaçınmayan ve herkesin korktuğu öğrenci . Müzik ve dans onun(oda benim <3 ) hayatı..


Ve unutmamın mümkün olmayacağı kişi G.O  Diğerlerinden arta kalan tüm rollerde oynamış diyebilirim. Her sahnesi oldukça komikti. Girmediği kılık kalmadı ve çok tatlıydı ^^ 


 Peki Kızımız kimi mi seçti? Tahmini çok zor. izleyip görmeye ne dersiniz :P :) 





*Filmin bayıldığım bir diğer yanı ise müziklerdi. Her sahne için farklı bir şarkıları kullanılmıştı.  ^^  







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder