28 Ocak 2014 Salı

Cüretkar - Elda Minger




"Benim yapmayacağım bir şeyi yapma," demişti Jake.
"Demek istediği," diye boş banyoya fısıldadı, "her şey mubah..."


Kitabın kapağını hiç beğenmedim. Ne bizde basılmış şeklini, nede orjinal halini.
Daha güzel olabilirmiş -_-

En yakın arkadaşınız için ne yapabilir, kendinizden ne kadar taviz verebilirsiniz? (Ben bir kez erkek kılığına girmiştim. Yani övünmek gibi olacak ama çok  yakışıklı! olmuştum hani :P neyse konuya döneyim )  Alyssa da kardeşi gibi sevdiği en yakın arkadaşı Mindy'nin ısrarına (kısaca acıların gelini moduna bağlamasına) dayanamadı ve striptizci olmayı kabul etti. Fazlasıyla da şanslıydı. İçeri nasıl girerim diye düşünürken, çağrılan dansçılardan birinin zehirlenmiş olması, onun için kapıları sonuna kadar açtı. Daha önce hiç striptiz yapmamış birine göre durumu iyi kavradı ve herkesi çıldırttı. Ama içlerinden biri çok sinirliydi. Gördüklerinden hiç memnun olmadı. Tam Alyssa (ya da takma ismiyle Bambi )  kendini kaptırmışken, müdahale etmek için oradaydı. Sonrası mı? Oynanan bir oyun ve girilen bir iddia!..   Peki ya sonu nereye varacak dersiniz? Kazanan taraf hangisi olacak?
Bunları, kitabı okuyarak öğrenmeye ne dersiniz? :)



Genel olarak bakıldığında kitabın anlatımı akıcıydı. Derslerimden fırsat bulduğum kısacık zamanlarda bile onlarca sayfayı tek seferde okudum. Tempo hiç düşmedi. Hep bir şeylerin merakıyla sonraki sayfaya geçmek istedim. Eğlenceli karakterlerle dolu bir kitaptı... 
Kütüphanemden Kitap Manzaraları ve Kitap Tutkusu 'na, birlikte okuma etkinliklerine beni de dahil ettikleri için teşekkür ederim ^^ sanırım devamı gelecek :))

***
"On bin dolar! Kalbimin sonsuza kadar sahibi olacak bu kadın için!"
Kadınlar bu defa daha candan iç çekti.
Erkekler şaşırdı.
Ve zevzek papağan bağırdı. "Ama bir kuruş fazla olmaz!"
***


 Hayvan severliğin cılkını çıkarmış biri olarak, kitapta sözü geçenlere aşık oldum diyebilirim... ^^ 
Lütfen benim olunn *_*

2 yorum:

  1. Canımmmm senle kitap okumak çok güzeldi :))) Devamı gelicek tabikisi de -_- ^_^ <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett.. Hemde çok güzel kitaplarla devam edecek :)) <3

      Sil